Értékesítéstechnika tréning
1, vagy 2 nap
Mi egy értékesítő valódi feladata? Mit ront el az üzletkötők zöme az értékesítési munkában? Melyek a legfontosabb értékesítői lépések? Ötleteket és praktukákat adunk, hogy jól indítson az ügyfélnél!
Akkor lesz sikeres egy üzleti kapcsolat, az értékesítés, ha nem a termék, szolgáltatás előnyeit tesszük az első helyre, hanem az ügyfél igényeit, ha sikerül megértenünk, hogy mi az, ami őt igazán motiválja a döntésének meghozatalában és közösen megoldást találunk ezekre a felmerülő igényekre.
A program célja:
- az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése
- az értékesítési, üzleti beszélgetés céljának meghatározása
- megfelelő technika elsajátítása az ügyfél igényeinek feltérképezlse érdekében
- a termék/szolgáltatás előnyeit vevői elégedettséggel alátámasztani
- felismerni és kezelni az ügyfél részéről felmerülő ellenvetéseket,
- a beszélgetést a vevő elkötelezettségét megnyerve zárni
A program témája
- A tárgyalásra való felkészülés lépései
- A tárgyalás lépéseinek gyakorlása – célok meghatározása
- Az üzletkötést követő kapcsolattartás eszköztára
- Bizalomépítés és empátia kialakításának gyakorlása
- A különböző viselkedési típusok felismerése az üzletkötés során
- A tanácsadó, üzletkötő sikerének titka: az önmenedzselés fokozása, a motiváció erősítése
- Az üzletkötés kulcskérdései, buktatói
- Erőviszonyok az üzletkötésben: hatalmi tényezők, csapdák felmérése, semlegesítése
- Áralku: időzítés, meggyőzés, nyomásgyakorlási taktikák kivédése
A program eredményeként:
- Elsajátítják azt a tudást, aminek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak.
- Képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására
- Tudatosítják saját sikerük forrásait
- Megtanulják, hogyan hozhatják magukat a legjobb formába az ügyféltalálkozóra
- Látják maguk előtt a célt és az oda vezető utat
- Sikeres ügyféltalálkozókat, beszélgetéseket tudnak kialakítani
- Képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a partnerekkel
- Képesek lesznek hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben lévő lehetőségeket