Értékesítéstechnika tréning

1, vagy 2 nap

Mi egy értékesítő valódi feladata? Mit ront el az üzletkötők zöme az értékesítési munkában? Melyek a legfontosabb értékesítői lépések? Ötleteket és praktukákat adunk, hogy jól indítson az ügyfélnél!

Akkor lesz sikeres egy üzleti kapcsolat, az értékesítés, ha nem a termék, szolgáltatás előnyeit tesszük az első helyre, hanem az ügyfél igényeit, ha sikerül megértenünk, hogy mi az, ami őt igazán motiválja a döntésének meghozatalában és közösen megoldást találunk ezekre a felmerülő igényekre. 

A program célja:

  •  az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése
  • az értékesítési, üzleti beszélgetés céljának meghatározása
  • megfelelő technika elsajátítása az ügyfél igényeinek feltérképezlse érdekében
  • a termék/szolgáltatás előnyeit vevői elégedettséggel alátámasztani
  • felismerni és kezelni az ügyfél részéről felmerülő ellenvetéseket,
  • a beszélgetést a vevő elkötelezettségét megnyerve zárni

A program témája

  • A tárgyalásra való felkészülés lépései
  • A tárgyalás lépéseinek gyakorlása – célok meghatározása
  • Az üzletkötést követő kapcsolattartás eszköztára
  • Bizalomépítés és empátia kialakításának gyakorlása
  • A különböző viselkedési típusok felismerése az üzletkötés során
  • A tanácsadó, üzletkötő sikerének titka: az önmenedzselés fokozása, a motiváció erősítése
  • Az üzletkötés kulcskérdései, buktatói
  • Erőviszonyok az üzletkötésben: hatalmi tényezők, csapdák felmérése, semlegesítése
  • Áralku: időzítés, meggyőzés, nyomásgyakorlási taktikák kivédése

A program eredményeként:

  • Elsajátítják azt a tudást, aminek segítségével meg tudnak felelni az ügyfél elvárásainak.
  • Képesek lesznek a rejtett ügyféligények feltárására
  • Tudatosítják saját sikerük forrásait
  • Megtanulják, hogyan hozhatják magukat a legjobb formába az ügyféltalálkozóra
  • Látják maguk előtt a célt és az oda vezető utat
  • Sikeres ügyféltalálkozókat, beszélgetéseket tudnak kialakítani
  • Képesek lesznek tudatosabban kommunikálni a partnerekkel
  • Képesek lesznek hatékonyabban kiaknázni az értékesítési helyzetben lévő lehetőségeket