Ügyfélkapcsolati tréning

1, vagy 2 nap

Hogyan érjük el és tartsuk meg a fontos ügyfeleket és hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kihasználni náluk?

A tréning célja, hogy erősítsük a szolgáltatói hozzáállást, a résztvevők elsajátítják a különböző ügyféltípusokhoz illeszkedő hatékony kommunikációs stílust, képessé válnak a hosszútávú és magas szolgáltatási minőség biztosítására, valamint megismerkednek  azzal, hogy mit is jelent az ügyfélélmény. 

A program az ügyfelek igényeinek, elvárásainak feltárására, kommunikációs modellekre fókuszál, hogy sikeres együttműködés és egy jobb, értékesebb ügyfélkapcsolat kerüljön kialakításra.  Piaci előnyre igazából az ügyfelek igényeinek alapos megismerésével és profi ügyfélszolgálati munkával lehet szert tenni. A tréningen lehetőség lesz megtanulni, hogy, mit jelent a minőségi és professzionális szolgáltatás.

A program témája

  • Alapvető ügyfélszolgálati készségek fejlesztése – szituációs gyakorlatok
  • Telefonos ügyfélszolgálat javítása
  • Vásárlói kifogások kezelése – Konfliktuskezelés és problémamegoldó technikák 
  • Alapvető ügyféltípusok jellemzőinek és igényeinek megismerése
  • Asszertív, felnőtt-felnőtt kommunikáció kialakítása
  • Bizalomépítés és kommunikáció különböző ügyféltípusokkal – szituációs gyakorlatok

A program eredményeként:

  • Képesek lesznek az ügyfélelégedettség növelésére
  • Az eltérő ügyféltípusok és igények azonosításával képesek lesznek az ügyféllel való jó kapcsolat megalapozására és fenntartására
  • Eredményesen tudják majd kezelni az ügyfélpanaszokat a roblémamegoldó technikák alkalmazásával segítségével
  • Az aktív figyelem és a kérdezéstechnika eszköztárának alkalmazásával képesek lesznek elkerülni a konfliktusokat
  • Elsajátítanak olyan kommunikációs eszközöket, melyek segítségével elkerülhetik a konfliktusokat
  • Képesek lesznek a tanult technikákkal javítani a saját hozzáállásukon az ügyfélélmény kialakításában és a saját motivációjuk fenntartásában.
  • Nagyobb önbizalomra tesznek szert, amely segít az ügyfélkapcsolatok minőségének emelésében is
  • Megértik az ügyfelek visszajelzéseinek szerepét, fontosságát
  • Az ügyfél szükségleteinek kielégítésével képesek lesznek biztosítani az ügyfélelégedettséget és a hosszú távú kapcsolat fenntartását